~~~ Ki vagy te? ~~~

Furdal a kíváncsiság… bevallom,
vajon ki is az aki mellett elalszom.
Ki vagy te valójában? Szerelmem!
Az igaz választ muszáj megkeresnem,
hiszen a titok kételyt szül, az pedig fájdalmat,
Képzeletünk valóra válhat, vagy csak a fejben szárnyalhat?
Kitartanál-e mellettem a végsőkig?
Vagy a vicceimtől karmod a falba vésődik?

Lecserélnél-e ha udvarolna neked M.O.Tom Cruise-a?
Dorombolnál mint egy kiscica, vagy csípnél mint egy medúza?
Lelked törékeny porcelán vagy vasbeton?
Szeretnél akkor is ha nem lenne zsebembe sok zseton?

Álmaidat feltérképezném, megpróbálnám érteni bonyolultságod,
Valóban elfogadnál engem? Egy nyomorult srácot?
Fürkésznék gondolataidban, mint egy labirintusban,
Te lennél az ének én pedig a dallam egy ritmusban.
Ha madarak lennénk, lakná- e velem közös fészekben?
Kotlanál a tojásomon? - Bocsánat… a perverzség benne van a véremben...

Olyat mutatnék neked amit senki más sem mutathat,
Ahova én nyúlok, ott senki más nem matathat!!!
Kreatív vagy-e vagy inkább a számok asszonya?
Lennél-e reggelem hajnala és estém alkonya?
Tudnom kell számíthatok-e mindig bölcs szavadra,
Melegben hűs Antarktika, ha fázok forró szavanna.
Ha kívánlak, 2 menet is kevés,
Legyél mindig nedves mint egy vízesés.

Persze az eszed a lényeg, hisz lényed a részem,
De persze én ott leszek mindig a (test) résen.